1397/7/10 | 09:40 | 254 | 0

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تشریح کرد

تاثیرات ترافیکی بهره برداری از پروژه ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع های چهارگانه آن

تاثیرات ترافیکی بهره برداری از پروژه ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی و تقاطع های چهارگانه آنبا بهره برداری از پروژه ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، امکان دسترسی سریعتر و ایمن تر وسایل نقلیه به بزرگراه ارتش فراهم شده و از حجم تردد در مسیرهای دسترسی فعلی، شامل خیابان های صنایع و لنگری کاسته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مهندس ایرج معزی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در تشریح عملکردهای ترافیکی پروژه احداث ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی، اتصال این بزرگراه به بلوار ارتش و بلوار اوشانی را سبب توزیع متناسب بار ترافیک در بزرگراه امام علی(ع) و شریان های ارتباطی جنوب شرق پایتخت دانست و یادآور شد: با بهره برداری از این معبر، انتظار می رود ضمن کاهش بار ترافیک در شریانهای فرعی مجاور ( خیابان گلزار و خیابان صنایع و...) امکان دسترسی سریعتر، راحت تر و ایمن تر وسایل نقلیه به بزرگراه ارتش فراهم شده و از حجم تردد در مسیرهای دسترسی فعلی، شامل خیابان های صنایع و لنگری کاسته شود. مسیر ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی همچنین سبب تسهیل دسترسی به بیمارستان شهید چمران خواهد شد که به لحاظ ملاحظات پدافند غیرعامل، حائز اهمیت است.

وی همچنین در تشریح روند پیشرفت عملیات اجرایی پروژه، از تلاش برای تکمیل اجرای بتن غلتکی و روکش آسفالت در طول مسیر 1840 متری ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی خبر داد و گفت: تنها مقاطع باقی مانده از عملیات خاکریزی شامل شیبراهه جنوبی پل تقاطع صنایع و محل اتصال بلوار ارتش به بلوار اوشانی است که طبق برنامه ادامه دارد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، تقاطعات چهارگانه ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی شامل پل تقاطع غیر همسطح خیابان صنایع، دوربرگردان زیر گذر جنوب به جنوب، پل تقاطع غیر همسطح خیابان ولیعصر(عج)(اراج) و پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش، در مرحله اجرای اقدامات تکمیلی از قبیل ایزولاسیون و نصب درزهای انبساط است.

گفتنی است بزرگراه شهید صیاد شیرازی که از تقاطع بزرگراه شهید بابایی آغاز شده و به میدان سپاه ختم می شود، یکی از شریان های مهم شمالی- جنوبی در پهنه شرق پایتخت به شمار می آید. این بزرگراه یکی از معدود بزرگراه های شهر تهران است که در نقاط ابتدایی و انتهایی خود به چراغ قرمز ختم می شود؛ وجود چراغ راهنمایی و رانندگی در محل تقاطع بزرگراه شهید صیاد شیرازی با خیابان صنایع و همچنین عدم ظرفیت پذیرش بار ترافیک در ساعات اوج تردد، همواره سبب بروز اختلال های ترافیکی در انتهای شمالی این بزرگراه و معابر مرتبط آن می شود.


rating
به اشتراک گذاری

برچسب ها: سازمان مهندسی معاونت فنی عمرانی

اخبار مرتبط:
  نظرات

هیچ نظری ثبت نشده است.

نام شما
پست الکترونیک
وب سایت
عنوان
نظر
تصویر امنیتی CAPTCHA
کد را وارد کنید
| print